Možná ještě neznáte nebo jste už narazili na zahraniční prodejní portál Wish.com. Wish sdružuje velké množství různých obchodů a milióny výrobků z celého světa. Wish česky řečeno je zábavné nakupování a za skvělé ceny! Již přes 50 milionů lidí z celého světa si kupuje trendy věci o 50 až 80% levněji na Wish, než kolik platíte vy ve svém místním obchodě. Získejte nejžhavější zboží za neuvěřitelné ceny s dodáním přímo až do domu.
Co je Wish obchod
Shop Wish online je jiný a o něco dražší eBay. Na wish.com lze koupit hlavně módu, módní doplňky, elektroniku většinou pro mobily a pc, hobby příslušenství, hodinky a bižuterii. Shop Wish je dalo by se říct překupníctví z čínských obchodů. Největším konkurentem Wish.com je Aliexpress. Zboží zasílají většinou vpořádku. Může se stát, že Vám pošlou jinou konfekční velikost, ale s reklamacemi není žádný problém. Obrovská výhoda obchodu wish.com je, že je Wish česky, včetně zákaznické podpory. Většina výrobků pochází z číny a tomu odpovídá i kvalita. Nečekejte žádné velké zázraky s kvalitou zboží. I když se můžete být docela mile překvapeni, protože kvalita některých čínských výrobků jde nahoru.
Sleva 50%
Na Vaší první objednávku můžete získat slevu až 50% zadáním níže uvedeného slevového kódu v těle objednávky:
vwqrskw
Slevu lze uplatnit pouze na Váš první nákup. Pokud jste už registrovaní doporučuji nakoupit na manželku či manžela, který ještě nemá na wish účet. Nebo si vytvořit nový účet.
Jak objednat na Wish a čím platit
Abyste mohli objednávat na wish.com musíte se nejdříve zaregistrovat. Wish obchod nabízí tři základní možnosti registrace Facebook, Google+ a emailem. Registrace je velmi jednoduchá. Pár kliků a můžete nakupovat. Potom se už stačí udělat přihlášení na Wish a můžete vybírat z obrovské nabídky výrobků. Objednávání funguje stejně jako v eshopech. Vyberete zboží, vložíte do košíku a můžete objednávat. V procesu objednávky vložíte údaje pro doručení a pak přejdete k způsobu úhrady za zboží. Platit musíte vždy dopředu a to buď kreditní kartou nebo skrze paypal systém. No a to je celé. Objednávka je dokončena. Vždy si zkontrolujte, zda se objednávka zobrazila v historii objednávek. Pokud se tak nestane mohla se stát někde nějaká chyba a okamžitě to řešte s podporou. Nikdy si ovšem neberte půjčku pro nákup zboží ze zahraničí. Může se stát, že takto zboží přeplatíte či o něj dokonce i přijdete. Třeba se ztratí nebo nedorazí. Objednáním zboží ze zahraničí si bere na sebe vždy určité riziko, ale i tak kvůli nízkým cenám, pokud nakupuji střízlivě, stojí si zboží koupit na Wish.com.
Doba a způsob doručení
Zboží by mělo dorazit většinou v pořádku. Zboží doručí pravděpodobně česká pošta k Vám domů. Horší je to s dobou doručení. Počítejte s tím, že bude o dost delší. Cena za dopravu je naproti tomu velmi nízká. Je to dáno nízkými výrobními náklady v Číně a dotacemi čínské vlády, která ve velkém dotuje svojí tržní ekonomiku. Cena dopravy je uvedená u každé objednávané položky. Může se ten samý výrobek koupíte na aliexpress s dopravou zdarma. Poplatek za dopravu pak pravděpodobně poputuje prodejci do kapsy jako bonus navíc. Víc o délce dopravy a placení se dozvíte z našeho testu nakupování zboží ze zahraničí.
Reklamace a vrácení zboží na shopu Wish online
Při nakupování na wish.com se Vám může stát, že Vám přijde oblečení v jiné velikostní konfekci nebo vadná elektronika. Pak můžete buď zboží vrátit do 30 dnů nebo reklamovat výrobek. V mnoha případech reklamace na shopu Wish se dozvíte, že zboží si můžete rovnou nechat a peníze Vám vrátí zpět a to stejným způsobem jakým jste zboží uhradili. Pokud vytvoříte objednávku a zboží ještě nebylo odesláno, a potřebujete objednávku stornovat, můžete ji jednoduše zrušit v sekci historie objednávky.
Dobry den prosim poradte mi adresu ci telefon.Obednala sem si na strankach wish.a chci pozadat o vraceni penez.Platila sem prevodem na ucet.Dekuji J.V.
Dobrý den,
Také chci vrátit peníze,neznáte prosím na ne kontakt? Wish…
Děkuji Hana
Dobrý den, objednával jsem si zboží na wish a doposud mi nepřišlo potvrzení objednávky. Platil jsem kartou.
To bylo dřív, mi chodilo potvrzení do emailu. Mohla jsem objednávku zrušit. Teď to mají udělané tak, že se nedá dělat nic. Žádná podpora, nápověda. Nic. Na email mi napíší, že zboží není na skladě, ať kontaktuji podporu, ale to nejde. Tak jim píši česky i anglicky, chci vrátit peníze na účet. A oni se jen vymlouvají.
Potřebuji telefonní číslo na Wish jen se domluvit
do e-mailu vám přišlo potvrzení objednávky a tam máte kolonky Sledování zásilky
Kontaktovat podporu a žádat o vrácení peněz
Zakoupila jsem u vás sandále,jsou příliš velké ,taky bych je chtěla vrátit ,ale neobdržela jsem žádný email na můj emal od vás nekomunikujete! Nemám na vás adresu na vrácení zboží ani email,tak jak mámsandale vrátit ?‘ Napište mi vaš kontakt !
Prave ze mi nic meprislo na email penize jsem.poslala z uctu a objednavka nikde
MĚ ŽÁDNÝ EMAIL NEPŘIŠEL
Dobrý den,
objednala jsem si zboží, a potvrzovací mail nepřišel. Můžete mi prosím poradit .Děkuji
a kolik vam vzali penez z uctu jestli se muzu zeptat tak jak jste mela objednane zbozi nebo vic nez ste cekala
mé sestře wish ukradl 20 000 takže se to řešilo a prý jí to hackli přes wish takže nikdy nedavejte uložit udaje o kartě a platební metodě
Dobrý den,
14.2.2020 jsem si objednala a zaplatila kartou solární svítidla za 184,- Kč, ale 20.2.2020 mi byla tato částka stržena z karty opakovaně.
Žádám o vysvětlení a vrácení obnosu zpět !!!
zdravim ja napriklat nechci aby my nechávali to ve schránce a na poštu a nevim jak sy to nastavitr dekuji
neznám číslo účtu,kam peníze poslát.
Dobry den prosim jda jse nakupovat i pres kartu z manybenk nebo musim myt nejakou speciali kartu prosim
fakt je dobře když tu kartu umeješ
Libore,ted si zabil hahahaha
Mě nedorazilo všechno co jsem si objednala a taky nevím kam se obrátit.Ted už vím,že si nic dalšího neobjednam.Nebylo to zrovna nic levneho a některé výrobky ani neodpovídají tomu jak je popisují.
DOBRY DEN!Mam zajem o nakupovani ve WISH .Dekuji.ČECHAKOVA
tak nakupuj
Dobrý den chi se zeptat kdo zboží objednané vozí děkuji
Chci zaplatit obědnané zboží ale furt se mi to vrací s tím že mám zvolit jiný způsob platby.Jiný než přez kartu však systém nenabízí a když chci získat kontakt na podporu,systém nechce akceptovat mojí e-mail adresu.Předem dík za pomoc Míra z Náchoda,608181535
musíte se nejprve zaregistrovat a platí se pouze přes kartu, uvedete číslo karty a … kód vzadu na kartě. toto Vám už zůstane na Vašem účtu a každý další nákup už nic uvádět nemusíte, jen odklepnout platbu v nákupním košíku.
Nevýhodou je, že i když si dáte do košíku dva stejné produkty, poštovné se každým kusem navyšuje.
Platba se Vám ihned odečte z účtu. Zatím jsem žádný problém neměla
Dobrý den, jak píšete, že když dáte do košíku dvě stejné věci nenavýší se poštovné v mém případě se navýšilo.
Jinak já jsem objednala i dražší než 1 000 Kč a zatím vše přišlo v pořádku až na jednu věc, ale ta měla lhůtu dodání v polovině ledna, takže má ještě čas.
Potrebuju kontakt na nekoho z wish ex kamarad nakupuju z me karty potrebuju to resit
Potom jedině platba přes PayPal. Tu podporují taky.
Musíte si na kartě zadat limit
Zrušil jsem nakup.Penize meli mi vratit do 14 dnů zpet na učet.Uz je to prez mesic a do teď nic nevratili.
prosim o adresu kam mam poslat zbozi ktere nesedi
Vetsinou posilaj primo celou etiketu kterou jen nalepite na balik se zbozim a odnesete na postu. Na te me bylo dokonce napsano, samozrejme anglicky, ze dopravu plati adresat.
Dotaz – nabízené zboží má jistou hodnotu.
Objednané „košík“ se zobrazí včetně poštovného
Zobrazí se celková částka za nakoupené zboží
a ptám se, co obnáší +částka předpokládaná expedice?
Děkuji za info
Zboží mi nepřišlo, v zaslaném formuláři jsem na vše dotazované odpověděla ale nevím jak to odeslat
Lampáreň, Kúty. Tam aj sťažnosti
Již 2x mi strhli z účtu peníze, aniž bych si objednala zboží.
Co mám dělat a jak postupovat?
Pět měsíců čekám na zboží ,žboží co bylo reklamováno na to nereagují.
VAROVÁNÍ!!! Nekupovat na Wish.com. Brak, nekvalitní zboží, špatné velikosti, nekvalitní materiály, dílenské zpracování hrůza, při reklamaci vám zablokují účet a jste okraden za bílého dne!!! A bohužel zcela legálně. A nemáte šanci se dovolat pravdy. Řešil jsem to i s právníky. Hodinky jdou tak půl dne, pak se zastaví a je konečná. Koupil jsem 68 výrobků. K užití jsou slovy tři!!! Opravdu velké varování!!! Na fotkách vše super, pak vám přijde zboží a je vám do pláče!!! Nenechte se okrádat zaživa!!! Pryč od WISHe!!! Nelžu ani slovo. Napište mi a já vám sdělím podrobnosti. WISH prostě NE!!! Mějte se.
Něco bych z Číny koupil, má to cenu?
Pavel.
Dobrý den, běžně se z číny nakupuje v ČR.
Cenu to určitě má.
Dobrý den mám podobný problém objednala jsem si zboží zaplatila a to bylo vše dodnes nemám ani peníze ani zboží,a nikdo s tím nic nedokáže udělat,proto radím pryč od toho!!!!!!!!!
Zdravím Káťo dodací lhůtá je někdy dlouhá až na jednu polžku kterou jsem si objednala ke konci listopadu nedošla.Tak jsem zadala sledování zásilky.A reklamovala jsem nedodání.Za pár hodin přišla odpověď,že vrací celou částku.Zatím jsem spokojená se všemi produkty co jsem si objednala.
objednávam zboží již rok a tyto zkušenosti nemám, dokonce mi jedna objednávka za 700kc nedorazila, kontaktovala jsem zakaznickou podporu a druhy den jsem měla peníze zpět na účtu. je možně že některé zboží není až tak kvalitní je také z Činy,ale zatím vše co jsem obdržela včetně nekolikterých hodinek, funguje-
Nemohu s Vámi souhlasit. Koupila jsem troje hodinky a všechny jsou moc hezké a jdou přesně.
Dobrý prosím Vás chtěla jsem se zeptat co je promo kod nemohu dokončit objednávku ,děkuji
Byla jsem dlouho spokojená, ale hodně často mi nepřišlo zboží a tak jsem žádala vrácení peněz. Teď mě opět nepřišla a tak jsem chtěla vrácení peněz a byla jsem napadena tím, že zneužívám vrácení peněz!! Ani jednou mi nepřišla správná barva rtěnky a laku na nehty! Bylo jich hodně tak jsem žádala vrácení. Hodně věcí jsem objednala kamarádkám a bylo to nemilé říct nic nepřišlo a vrátit peníze. Teď jsem černá ovce za to, že zboží nepřišlo a teď, když si něco objednám a zboží nepříjde nedostanu peníze zpět!! Není žádná šance se z někým spojit, protože tam teď funguje robot!! Opravdu se mě dotklo, že ze mě dělají podvodnici!! Už se bojím a rozmýšlim si něco objednat!!
Jak je to s platbou už čekám tři dny a stále mi to píše že se čeká na platbu
U wishu jsem nakoupil 50x.Pokaždé zboží došlo v pořádku,jenom jednou jsem koupil mikinu modrou a přišla fialová.Kontaktoval jsem podporu obchodu a tam mi napsali že mám zboží vyfotit a poslat obrázek.Druhej den mi přišla odpověd že zboží nemusím vracet a peníze mi pošlou zpět na účet.Peníze došli za tři dny.Tento týden jsem nakoupil 10 ks zboží.Zboží je levné dokonce i zdarma,jenom se platí doprava.Můžu jenom doporučit.S obchodem WISH jsem spokojen.Ivoš.
zatím jsem neměla problém,ráda bych se od vás dověděla podrobnosti,jak píšete.Děkuji.
GEEK je to samé, spousta věcí nedorazí a podpora napíše, že nemáte již nárok na vrácení peněz. Hrůza fuj.
ano máme stejnou zkušenost, partner tam koupil TŘI mobilní telefony a byly to PADĚLKY vůbec nemají deklarované parametry, paměť namísto 64Gb má JEN 175Mb a ZABLOKOVALI MU ÚČET a nyní se snaží zboží reklamovat, ale píší mu že je zablokován a chtějí ofotit ID jen foto a jméno…CO TO JE ?!!! WISH PODVODNÍCI S PADĚLKAMA
lžete, p. Mrkvičko, reklamoval jsem několik zásilek a pokaždé mi vrátili peníze a zásilku jsem si mohl nechat, uznali třeba i chybějící visačku o praní či chem. čistění u bundy, takže mám bundu zadarmo, a cena prostě odpovídá kvalitě, holt Čína
Váš komentáø èeká na schválení.
wish.cz a pohodovy dum jsou nevetsi zlodeji pokud nebudete vyhrozovat a psat denni email nevrati penize telefon je neplatny takhle se vydelavaji penize nechaji si penize na uctu 4 mesice od vsech zakazniku a maji pekne uroky mesicni a pokud jste slaba a nemate vydrz psani email nechaji si vase penize 60 procent zakazniku je okradeno
Váš komentáø èeká na schválení.
wish.cz a pohodovy dum jsou nevetsi zlodeji pokud nebudete vyhrozovat a psat denni email nevrati penize telefon je neplatny takhle se vydelavaji penize nechaji si penize na uctu 4 mesice od vsech zakazniku a maji pekne uroky mesicni a pokud jste slaba a nemate vydrz psani email nechaji si vase penize 60 procent zakazniku okradeno zlodeji jsou to
A platí se doprava??????
Ahoj nakupuju v app GEEG. prvních deset věcí přišlo v pořádku a potom se mi v 10.měsíci 2019 začlo odehrávat nedoručení zboží vždy v hodnotě do 200kč. už je to třetí věc co mi nedorazila a podpora mi napsala,že nemam nárok na vrácení peněz pro uplynutí časového okna! dvakrát jsem předtím reklamoval položku pro rozbití a špatnou kvalitu ,načež mi byli peníze vráceny do dvou dnů na účet v APP. Od 11,2019 se podpora jen odvolává na to ,že jsem nesolventní osoba a reklamace nelze uplatnit ! mám si prý nakupovat bez refundací a potom mi dají možná právo na reklamaci.
Tedy jsem reklamoval 2 produkty . 1jsem vrátil do PPL a druhý dorazil poštou a tedy nelze ho vrátit.
při dotazu kam hgo mam poslat by podpora napsala ,že si ho mam nechat . Cena byla 700kč. teˇtedy nedorazili 3 produkty a cena už je 600kč.
toto je již na podání testního oznámení na tuto společnost. Neváhejte a volejte 158. čím víc oznámení bude ,tím špíš se policije bude muset o to zajímat.
Když se to stane jen po 100kč každému 3. zákazníkovi a je to po celem světě,firma na tom vydělává miliony ročně
super nakup
Dobrý den.Da se platit kartou čes.sporitelny když mám servis 24? Hlásí že jim platba nepřišla ač jsem vše zadala správně. Poraďte prosím. Děkuji.
Na kartě musí být zadán limit